© 2019 Fiat 124 Sport Spider Register

mei 30

Hoe stel ik precies de vije slag van mijn koppeling in? Kabel is vervangen i.v.m. breuk.Spider 1800 1974

0 reacties
Nieuwste posts
  • Ik heb voor mijn 1979-spider een setje hele mooie GB-velgen op de kop getikt in de maat 5,5x14", boutmaat 4x98. De velgen passen op mijn spider, maar nu blijkt dat het vinden van passende wielbouten een probleem is ! Standaard is M12x1,25 en een gat in de velg van circa 15mm doorsnee, mijn Gb-velgen hebben 19mm doorsnee, dus dat gaat zwabberen..... Heeft iemand een suggestie waar ik GB-bouten of pas-bussen kan kopen of laten maken ??
  • Als "verse" eigenaar ben ik op zoek naar een garagebedrijf die mijn 124 onderhanden kan nemen. Dan denk ik aan afstellen ontsteking/carburateur, elektradraden gedeeltelijk vervangen en wat plekjes roest weghalen/spuiten. Zelf denk ik aan Auto Roméo in Nootdorp, http://www.autoromeo.nl/ . Heeft iemand ervaring met deze garage of heeft iemand een alternatief in de regio Leiden?
  • Ik ben in het bezit van een 124 Sport Spider uit 1974 en de motor is defect. Nu heb ik al een vervanger, maar in het kader van de emissie-discussie die steeds meer gaande is, vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om een modernere (injectie) Barchetta motor (1800 DOC) te gebruiken. Zou dat passen qua ruimte, motorsteunen en versnellingsbak? Of wellicht een betere vraag: zou dat pas gemaakt kunnen worden? Bob Vredeveld, Schoonebeek