Onderdelen en onderhoud Spider 2016-2019
Beste leden,
Recent ben ik lid geworden van het register, vanwege de liefde voor het model en ook omdat ik helaas problemen heb met het onderhoud van deze prachtige auto.
Ik zal me kort even voorstellen. Ik ben Daan, 26 jaar, woon in Zwaag en sinds 2019 trotse bezitter van een Spider Lusso (bouwjaar 2016), uitgevoerd in het rood met een cognac-bruin interieur (wat mij betreft de mooiste combinatie ;)).
Ik merk dat er bij het onderhoud problemen zijn met het leveren van onderdelen. Inmiddels staat ze weer bijna een half jaar te wachten op een nieuwe computer deze keer (de motor, versnellingsbak en koppelingsmechaniek is reeds vervangen door Fiat voor niks, maar dat is een ander verhaal). Tot nu toe heb ik het onderhoud in mijn dorpsgarage (ex-Fiat garage) laten doen, maar ik vraag me af of er niet betere plekken zijn om een auto als de onze te laten onderhouden. Heeft iemand adressen? Of hoe doen jullie dat?
Daarnaast vraag ik me af of jullie ook problemen hebben met het verkrijgen van onderdelen en of jullie bepaalde adressen hebben voor onderdelen?
Ik zie uit naar mooie ervaringen met dit register en ik hoor graag van jullie!
Groet,
Daan